Jumaat, 9 Disember 2011

Tips : Pelaburan Yang Selamat Dengan Modal Minimum

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua. Semoga anda semua sudah CELIK Emas & dah buat tindakan dengan pengetahuan anda. Hari ini saya nak kongsikan TIPS membuat pelaburan dengan Modal yang minimum. Bagi “Tokey Besar" artikel ini mungkin tidak memberikan impak yang besar dalam strategi pelaburan namun sangat berguna buat rakan2 yang baru nak mula Melabur/Menyimpan Emas Fizikal.

Jika anda sering mengikuti perkembangan blog ini anda sudah semestinya tahu saya akan menasihatkan anda untuk memberi perhatian kepada perkara2 ini sebelum membeli Emas & Perak Fizikal :

- Harga yang murah & berkualiti berbanding jenama2 lain
- Stok yang sentiasa ada
- Spread yang rendah
- Jaminan beli balik
- Mempunyai sijil ketulenan yang disahkan oleh Assayer Bertauliah

Jadi senang cerita, Public Gold memenuhi semua kriteria2 diatas. Anda takkan menyesal sekiranya membeli Emas & Perak keluaran Public Gold. Buatlah perbandingan dengan jenama2 lain.

Bagi Anda yang sudah mula Celik Emas & ingin memulakan pelaburan tetapi tidak mempunyai modal yang banyak adalah tidak menjadi masalah. Pepatah “Simpan sikit2 lama2 jadi bukit” memang boleh pakai. Anda mulalah dari sekarang merancang perbelanjaan anda. 

Sebagai contoh, gaji bulanan anda sebanyak RM3000 anda ambil la sikit sekitar 10% setiap bulan untuk membeli Emas. Secara matematiknya dengan gaji RM3000 simpan 10% setiap bulan anda akan dapat membeli 1 Dinar setiap 3 bulan, setahun dapatlah kumpul 1 Dinar=4. Kira oklah tu. 1 Dinar yang anda simpan itu adalah ASET & kenaikan nilanya adalah tinggi. So dont worry 4 long term saving.

Bila harga Emas dah naik, anda dah puas hati dengan kenaikan harga & nak jual, takde masalah hubungi saya terus. Saya JAMIN beli balik semua Emas & Perak kepada customer2 yang beli dari saya.

Memandangkan hampir setiap hari saya menerima mesej menerusi telefon  bimbit & FB dari rakan2 yang baru nak mengenali dunia Emas, hari ini saya kongsikan kepada anda jenis2 Emas yang sesuai dibeli dengan modal yang minimum.

Hot Items = Gold Bar 10g, 1 Dinar, I-series 10g & Silver Bar 100g

Anda boleh rujuk harga Emas & Perak yang saya nyatakan diatas disebelah kanan blog ini. Harga Emas & Perak Public Gold berubah setiap 20 minit. Kesemua yang saya nyatakan diatas adalah “Hot Items” sangat laris mengalahkan goreng pisang. Hehehe.. Hampir setiap hari ada yang LOCK harga! Best ke tak best jadi Tokey Emas?:)

Setiap items diatas mempunyai kelebihan2 tersendiri. Jika anda nak tahu secara terperinci semua kelebihan2 memiliki ASET diatas & cara nak kembangkan aset dengan modal yang ada kena jumpa saya.

Bagi rakan2 yang dah mula aktif menyimpan Emas fizikal, Tahniah & teruskanlah..  Nasihat saya, jika dah cukup modal anda perlu jadi Dealer untuk memaksimumkan keuntungan, saya akan bimbing anda menjadi “Tokey Emas”. Bagi yang memang dah sedia ada modal tapi tak tahu cara nak mula bagaimana hubungi  016-8615184, saya akan membimbing anda dari mula sehingga anda berjaya buat duit dengan pelaburan Emas, InsyaAllah. Jumpa lagi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.